čtvrtek 18. března 2010

Funny internet

O tom, že nám internet může sloužit i pro obveselení již nejspíše většina z Vás slyšela. Ovšem i mimo stránky typu lamer.cz se dá narazit na opravdové pikantnosti! Pár jsem jich posbíral právě kvůli tomu, abych se tu o ně s Vámi podělil.

Začněme s nejznámějším českým seznamovacím serverem - lidé.cz. Ano. Možná zní neuvěřitelně, je tomu tak. I na chatu se dá narazit na opravdové výkvěty lidské fantazie. Pro doplnění dodám pod tyto ukázky i jejich autory. Doufám, že se nikdo nebude zlobit, protože i když je mým cílem zesměšnit těchto pár jedinců, sami dobře vědí, co píší a zřejmě se za to nestydí. Předem se tedy omlouvám. :-)





Slečny, čiňte se, tento mladík na Vás nebude čekat do nekonečna!






Tento "nabušený sympaťák" se s Vámi jistě také rád seznámí!






I dospělí mají občas problémy s češtinou....:-)






Máme tu zřejmě i lidi z jiné planety...






Tak nějak nevím, co bych od tohoto mladíka chtěl vidět...






Šebrle!






Pochopitelně byl :-)



Další bych ponechal bez komentáře..










Ovšem v dnešním světě kompjůtrů nemáme jen jednu sociální síť. Existuje i druhá... třetí... čtvrtá... no, to už je jedno, další na řadě je facebook. Zde jsou zakládány skupiny s občas opravdu zajímavými názvy. Opět jich tu pár těch zajímavějších uveřejním.


Nikdy se nesmej cikanovi na kole,treba to kolo je prave tvoje.



Eva a Vašek, nejprodávanější CD v česku - aneb důchodci NEUMĚJ VYPALOVAT.



Nesnáším, když na mě na poušti spadne balkon!



Nesnáším,když mám letět do vesmíru a babička mi na cestu neupeče koblížky.



Jejich revírem je Kaufland...Jejich tempo je vražedné...Důchodci!



pL0č m3 nEMáSh lád ?? =-´´( Protože jsi piča, co neumí psát!!



Někdo má matiku v malíčku někdo zase v pi*i.



Nesnáším, když zvednu ze země podkovu a z druhé strany je kůň!



Nemá důvod zabíjet se kvůli škole, stejně určitě existuje posmrtná škola!



Proč jsi tak krásná? Jo aha, já jsem ožralej.

Nu, co k tomu dodat, kam ten svět spěje... :-)

2 komentáře:

  1. Teď jsem se vážně pobavila:D:D obzvlášt u slečny,která hledá hezkého klučíka:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. hej magore,jako nic proti,ale to co plácáš za nesmysli po internetu,neni normalní,měl by ses jít začít léčit,blázne.

    OdpovědětVymazat